XP

XPMijn thuis-pc is sinds gisteravond (of vanochtend heel vroeg zo je wilt) een XP-machine. Toen ik de computer kocht, zat Windows XP eraan te komen. Ik moest het stellen met de voorgeïnstalleerde Millennium Edition en dat ging eigenlijk prima. Nu ben ik weer bij tijd. En dat werd de hoogste tijd.

Reacties

Populair op deze pagina

Geen pop ondersteuning meer in Gmail? Op zoek naar nieuwe mailprogramma

Liegen als spel en online radio luisteren (en meer handige, nuttige en leuke apps)