Netscape 6 is officieel uit. Overigens kreeg ik bij het laden van de 'Introducing Netscape 6'-pagina in Communicator 4.03 een javascript-foutje :-) Die zullen met versie 6 wel uit de wereld zijn - mag ik hopen...

Reacties

Populair op deze pagina

Geen pop ondersteuning meer in Gmail? Op zoek naar nieuwe mailprogramma

Liegen als spel en online radio luisteren (en meer handige, nuttige en leuke apps)