Na bijna anderhalve week ben ik weer terug. Vanavond zal ik nog niet aan loggen toekomen, want er liggen diverse stapels op mij te wachten, zoals post - @ en papier - en was. Vanaf morgen hoop ik de ouderwetse draad weer op te pikken.

Reacties

Populair op deze pagina

Geen pop ondersteuning meer in Gmail? Op zoek naar nieuwe mailprogramma

Zilveren camera