Alweer een log geboren. ,,Eindelijk is mijn weblog een feit! Ik ben een regelmatige bezoeker van de site van Remco Sikkema en daarnaast struin ik zelf ook veel het internet af, op zoek naar leuke en informatieve sites," laat J@n in z'n eerste post weten.

Reacties

Populair op deze pagina

Geen pop ondersteuning meer in Gmail? Op zoek naar nieuwe mailprogramma

Liegen als spel en online radio luisteren (en meer handige, nuttige en leuke apps)